
NĚCO MÁLO
O SPOLEČNOSTI.
SEZNAMTE SE S
ROYAL FOODS
Jsme holdingovou strukturou pod kterou spadají dceřinné společnosti v oblasti výroby potravin. Jsme držitelé řady unikátních technologických metod pro výrobu a zpracovávání v oblasti potravinářství.
Věříme ve funkční trvanlivé potraviny plné hodnotných látek dostupné pro všechny cílové skupiny. Výzkum a vývoj v oblasti potravin posouvá každým dnem naše hranice. Naši zkušení technologové a manažeři vyvíjejí unikátní řešení, která mají ambice změnit svět k lepšímu.
NAŠE HISTORIE

Společnost byla založena v roce 2019 jako holding, do kterého se následně vložila aktiva několika výrobců potravin, mezi které patřily značky Royal Jerky, Jacksons a další. Ve společnosti bylo postupně rozšiřováno portfolio a z původních 3 SKU vzniklo aktuálních 72. Dále byly budovány distribuční cesty a inovovány produktové řady a výrobní postupy.
2020 - Na počátku roku došlo k navýšení výrobních kapacit, proběhly laboratorní testy dalších výrobků, které jsou nyní postupně uváděny na trh. U všech produktů je ve výzkumech zákaznická spokojenost nadprůměrná, přesněji více než 96%. Probíhají jednání a listování do řetězců a velkoobchodů. Byla nastartována nová marketingová komunikace s agenturou.
Společnost se aktivně podílí v rámci pomoci programu COVID-19, zrychluje expanzi na internetovém trhu, vydává dluhopisy k urychlení dalšího růstu

NAŠE VIZE
Vidíme dlouhodobý potenciál ve výrobě a distribuci trvanlivých potravin. Zaměřujeme se na rostoucí kategorie produktů.
Náš investiční tým hledá strategické akviziční cíle a investiční příležitosti mimo veřejné prodejní procesy. Společnosti následně jako strategický partner rozvíjíme za účelem jejich dalšího růstu a využití synergií v rámci celého holdingu.
Věříme, že se v následujících letech staneme silným hráčem v oblasti výroby a distribuce trvanlivých potravin ve středoevropském regionu s nadnárodním přesahem.

UDRŽITELNOST
ZODPOVĚDNÉ VYUŽÍVÁNÍ ZDROJŮ:
Udržitelnost naší činnosti nezávisí jen na tom, co děláme my sami, ale také na tom, co dělají ostatní pro nás. Proto jsme pevně odhodláni podporovat etické chování ve svém dodavatelském řetězci, abychom zajistili ohleduplný přístup k lidem i životnímu prostředí.

KATEGORIE SNACKŮ ROSTLA V ROCE 2021 GLOBÁLNĚ O 5.3%, POKRAČUJE TAK V TRENDECH POSLEDNÍCH LET
Zdroj: Nielsen 1/2022
2022 ROYAL FOODS a.s., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA, Informace o zpracování osobních údajů