top of page
Pracovní schůzka

LIDÉ V
ROYAL FOODS.

VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Martin Barták 

předseda představenstva, CEO

Martin má zkušenosti z vlastních úspěšných developerských projektů a akvizic start-upů, jeden ze zakladatelů Royal Foods. Okolí jej považuje za vizionáře, ve společnosti má na starost strategické směřování.

Jakub Havlák

člen představenstva, CIO

Jakub má dlouholeté zkušenosti z oblasti investic a financí, je také jedním z majitelů skupiny Royal Foods. Ve společnosti má na starost komunikaci s investory, statistiku a analytiku.

Dát Prezentace
FCTR.png

Ing. Pavel Friedrich, MBA, DBA 

místopředseda představenstva, CCO

Pavel je zkušený ředitel velkých společností z FMCG, jako Stock Plzeň, JIP, dále působí jako angel investor v mnoha zajímavých projektech. Mezi svými spolupracovníky je známý pro svou schopnost budovat kulturu spolupráce, osobní zodpovědnosti a autentického leadershipu.

Ing. Martin Böttger

Obchodní ředitel

Obchod má v Royal Foods na starosti Martin Böttger. Díky jeho více než dvacetiletým 

zkušenostem z retailu jsme vždy o krok napřed. Pomáhá nám nastavit procesní řízení společnosti, má na starosti B2B zákazníky a vede tým obchodníků.

Ing. Lucie Fousková

Marketingový ředitel

Lucie k nám přišla přímo z Londýna, kde pracovala pro velkou potravinářskou společnost. Je ostřílená a profesionální manažerka se zkušenostmi s ATL, BTL.

Ing. Kateřina Mysíková

ředitel úseku Výroby a Inovací

Provoz závodů má na starost Katka. Je odpovědná za veškerou výrobu, technologie a výzkum, které jsou testovány v naší laboratoři.

Ing. Eva Augustová

Hlavní účetní společnosti

Žena vědec pomocí mikroskopu

UDRŽITELNOST

ZODPOVĚDNÉ VYUŽÍVÁNÍ ZDROJŮ:

Udržitelnost naší činnosti nezávisí jen na tom, co děláme my sami, ale také na tom, co dělají ostatní pro nás. Proto jsme pevně odhodláni podporovat etické chování ve svém dodavatelském řetězci, abychom zajistili ohleduplný přístup k lidem i životnímu prostředí.

Zelené údolí

KONTAKTUJTE NÁS

BUĎTE V KONTAKTU S ROYAL FOODS A ODBORNÍKY V NAŠÍ CENTRÁLE.

KATEGORIE SNACKŮ ROSTLA V ROCE 2021 GLOBÁLNĚ O 5.3%, POKRAČUJE TAK V TRENDECH POSLEDNÍCH LET

Zdroj: Nielsen 1/2022

2022 ROYAL FOODS a.s., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA, Informace o zpracování osobních údajů

bottom of page